terbang gak 210

yesterday.. too tired nak menaip. patutnya semalam gie kerja tapi tak gie kerja gak. huhu.. tedo kul 6.45am.. seawal 10.30am dah bangun. ya ampun.. letihnya mata. 1st thing that i have to do is.. call my housemate. ngee..

round sentul wif housemate. cari saloon. pusing sana pusing sini.. at last.. one shop yang offer bagus. 180 ++ others 2 treatment free. sian my housemate. lama aih dia tunggu. aku halau balik tak nak lak dia. aku yg dikerjakan nie pon sangap gilew. ubah sana, ubah sini. touching sana touching sini.. macam-macam woooo.. pastu kena duk kat kerusi depan cermin tue ade la around 30 min. ya ampun.. lenguhnya badan jadi patung kat situ. tak bole gerak-gerakkan badan. mampos haku.

at last siap! phewww.. nape aku tengok muka aku len macam. heheh.. gedebak gedebuk beli sebotol spray semua RM210.00 . ngee.. tak pe. setahun sekali je buat. nampak muka aku lain dengan rambut habis lurus nie. dulu rambut aku curl. makin nak menganggur.. makin advance lak aku. hahahaha.. nak upload photo tapi nanti-nanti la. wait n see je.

-sometimes, when we changed to something advances, will improved yourself than always stick to traditional way-