chit chat

today dah balik kl. 7pm sampai umah. miss my room. ngee.. (homesick person macam nie la). kemas dlu barang2 yg dibawa dr kg. kemas my room. clear! mandi manda selepas ditimpa hujan renyai2 sepanjang perjalanan dari Seremban ke KL.

settle semua, on pc men game 1st. huhu.. nak tamatkan freeding frenzy. i win. yeah! then baru on kan internet. saja2 nak tengok sapa online kat ym and irc. ooppss.. br log in ym dah ade yg buzz me. phewww!

actually, this blog related with person whose buzz me just now in ym. known as.. fastforward. a man whose admit himself as project designer. i met him in irc on April (accidentally know him). then tak bertegur sapa sebab dia maki2 aku kat irc. puncanya i delete his @op access in my room (#). on 13/12/07 for da 1st time he ym me. dia pun dah berjuta kali minta maaf.

selama berchatting dgn fastforward, he quite ok la. caring, manje semacam, duk citer hal kerja (aku x la percaya 100% kerja dia tue tapi dah dia beria-ia cerita). so.. in 1 week, aku dapat rasa dia nie macam caring berlebihan pulak. aku no hal tapi ‘jangan ade makna sudah’. sampai la masa tadi kat ym. at first he say ‘windu to me’ (maklum la aku balik kg semalam). chat n chat then he paste this to our conversation ‘ChanServ- #Sex .***: VOP access’ . perghhh.. aku dah agak. dah paham sangatttt…

MOS: u nie berbaik dgn i utk naik OP kat channel ke?. dr dlu u duk mintak. i thought u bole bersabar. i kalau nak add, i akan add tp seem u nie mcm berkwn dgn i utk xs je. k la… take ur time. i malas ym. bye
he: No !!~
he: No !!~
he: pls jgn salah faham Ok.
he: ya Allah ~
he: ermm btw sorry.. Ok i takkan touch pasal xs ke apa
he: clear?
he: maafkan i wid yer
he: btw siang td i roger jap cinema
he: erm.. then ada lah beberapa movie
he: not bad actually
he: Insyaallah cukup bulan ni we will.
he: Lahai dah off. merajuk lar tu
he: erm..
he: Tomorrow buzz me taw
he: tak elok merajuk
he: for me kawan biar berkawan dgn hati jgn mengharapkan apa2
he: such s u know my status but u r not materialistic to me
he: that the key i can accept u
he: plus my background org kl la konon but then u can match all the condition
he: tq for that
he: n glad to c u tonite.
he: selamat malam wid
he: maaf kalau i terkasa bahasa
he: akum
MOS: for me kawan biar berkawan dgn hati jgn mengharapkan apa2 >> u sendri type then u patut review urselff
MOS: why keep pushing me for xs?
MOS: i know when the suit time to add u or not
MOS: but u keep pushing n rushing. u never learn to be patient
MOS: why ? don’t u know how to take women’s heart ?
MOS: if u really 30’s i think u have enough thing to learn plus u have a better job! a job that make u know people more. a job that better than me. why ?
MOS: im tired to talk, im tired to speak, im tired to type. enjoy yourself!

Nah !! i hate fake person !!!