New Year Eve 2008

..: 31/12/2007 :..
– at home around 6.25pm after work. got 1 miscall from unknown number. try call kejap. memula x kenal suara lelaki yg bercakap tue. tapi bila lelaki tue gelak, timbul macam2 perasaan. marah, benci, sakit hati dan paling dalam sekali.. sedih. kenapa eli harus call aku semata-mata nak berkawan semula. he broke up 8 years relationship then he still want to be my friends. why? kenapa masih nak berterusan mengingatkan aku pada kisah lalu. masing2 luahkan apa yg terbuku. dia ajak jumpa malam nie, nak berbual2 dgn aku but sorry. i can’t accept him. either as a friend or enemy. my advice to him, “kalau awak ternampak saya di mana2 anggap sahaja yg awak tak pernah kenal saya. saya tak anggap awak kawan atau musuh. saya berusaha lupakan awak, lupakan segala kenangan dan saya tak nak ingat apa2 lagi dah.” that it! i don’t want u anymore. i HATE u !

– 9.00pm : sampai Ibiza kosong. lepak2 dgn rinie, oren n bf dia. tiba2 dpt sms “kak, aku ade kat Aloha skang“. eh! notux ade kat sebelah Ibiza nie. “kau tunggu aku entrance Ibiza dik.” aku ke Aloha pula, lepak dgn adik angkat aku n geng dia. rindunya! lama sungguh x jumpa dia. satu-satunya adik angkat yg x pernah lupakan aku. aku lepak sekejap je, dah cop kat tangan then aku ke Ibiza semula. dah kul 10pm tapi Ibiza still kosong. boringnya! amik cop kat Ibiza kul 11pm aku ke Aloha semula. kawan2 notux semua layan. lagu2 kat Aloha memang best! teringat masa zaman2 muda clubbing kat Chinoa, Jalan Maarof, Bangsar.

..: 01/01/2008 :..
– 12.00am : Happy New Year 2008” yeah! notux hug me, “aku sayang kau kak. aku sayang sangat kat kau.” aku tengok mata dia basah. terkedu aku sekejap. “aku sayang kau jugak. kau dgn aku dah 8 tahun kan.” dari tahun 2000 til 2008 nie. adik yg amat2 menjaga aku. aku happy, menari dan sambut new year dgn adik aku. 1st time aku dan dia dapat celebrate sama2. macam2 yg dibualkan, termasuk la kisah hidup masing2. habiskan masa sambil snap picture. semua kawan dia ingat aku nie awek adik. hahaha.. they didn’t know the truth.

– 2.00am : received wishing epi new year through sms. termasuk dpd faiz, along bikers dan eli. adik nak hantar aku balik. so gie ke Ibiza semula nak wish rinie. tak ramai customer. aku baru nak ke Retro club, rinie panggil. dia lepak kat Terrace rupanya. dah wish dia, 2.20am aku masuk Aloha semula. hehe.. mementang ade 2 cop kat tangan ek!

– 3.05am : sebelum Aloha tutup DJ pasang lagu Apologize – OneRepublic. “adik, ini lagu sedih aku. kejap aku nak nyanyi sekali.” pastu aku gelak. adik tenung je mata aku. dah penat menyanyi trus kuar ke car park. ramainya mat motor. jem gilew kat depan Beach club. lepak2 dlm kereta, snap picture, borak2 sambil tunggu kwn lagi sorang tersesat. hehe..

– 4.50am : sekejapan je sampai umah. adik cium tangan aku. sedihnya. aku tau.. dia sayang aku. dia pun dah macam adik kandung aku. aku sempat ingatkan dia “11/01/2008 nie jangan lupa.. besday aku tau dik!.” hehe.. aku x plan pun nak celebrate tp dia yg ajak celebrate. aku dah bertahun x sambut besday.

– 6.40am : mata aku dah layu nie. really x tahan ngantuk. arghhh.. Happy New Year 2008 fellows. 2008 nie umur aku dah 29 tahun. hahaha.. dah 29 tapi still single. ade jodoh tak ke mana kan🙂

– Biarkan saja masa yang menentukan. Tak perlu dicari kerana aku yakin Dia pasti akan temukan aku dengan seseorang untuk menemani aku hingga ke akhir hayat.. –

4 thoughts on “New Year Eve 2008

  1. Great post! Here are a few original New Year songs for 2008:

    Spread Some New Year Cheer
    Dr BLT
    copyright 2007 Frosty Rock Records
    [audio src="http://www.drblt.net/music/SpreadDemo2.mp3" /]

    *Don’t Fear the New Year*
    Dr BLT altered cover of Blue Oyster Cult classic
    [audio src="http://www.drblt.net/music/DontFearDem2.mp3" /]

    Here’s one for Dan Fogelberg, who recently passed away:

    *It’ll Never Be the Same Old Lang Syne *
    Dr BLT
    copyright 2007 Frosty Rock Records
    [audio src="http://www.drblt.net/music/SameOldDem.mp3" /]

    It’ll Never Be the Same Old Lang Syne

    It’ll Never be the same Auld Lang Syne
    words and music by Dr BLT Copyright ©
    Frosty Rock Records

    the paper said that you were dead
    that you had slipped away
    and the snow that fell upon the pages
    soon “turned into rain”

    chorus:
    and I realized
    it would never be the Same Auld Lang Syne
    and I realized
    that every year
    you’ll be missed
    and Christmastime

    December 19th
    just a day
    before my Starbucks show
    I heard the news
    and wrote this song
    about the songs you sewed
    your tender songs
    were sewn into our hearts
    and in our souls
    and Auld Lang Syne
    won’t be the same
    without your rock n roll

    and I realized
    it would never be the Same Auld Lang Syne
    and I realized
    that every year
    you’ll be missed
    and Christmastime

    time slips away
    and so did you
    you slipped away too soon
    and every year at Christmastime
    we’ll sing your Christmas tune

    and I realized
    it would never be the Same Auld Lang Syne
    and I realized
    that every yea
    you’ll be missed
    and Christmastime

Comments are closed.