Guru lelaki nafsu songsang

Dari halaman Harian Metro, di Dungun mengenai seorang guru lelaki yang masih bujang, berumur 37 tahun yang dikatakan mempunyai nafsu luar tabii.

Guru yang berasal dari Klang, Selangor itu, sanggup mengumpan anak murid “kesukaannya” dengan ganjaran RM30 hingga RM50 sebagai upah servis.

Perbuatan buruk, tak bermoral, bangang, haram itu dilakukan di kuarters guru di kawasan sekolah berkenaan.

Guru zaman sekarang pun banyak dah yang tak bermoral! Ada yang amalkan gaya hidup homoseksual, gay, melakukan jenayah rogol. Isk… isk.. isk…

Jika hari ini, anak murid hilang hormat kepada guru…
Jika hari ini, guru sudah tidak bermaruah…

Apa akan terjadi pada anak-anak kita di masa akan datang???

cikwiduri: Nauzubillahiminzaliq.

18 thoughts on “Guru lelaki nafsu songsang

  1. sebenarnya bukan semua guru begitu, mungkin ada sebahagian mereka begitu.dalam hal ini kita tak bole nk salahkan seratus peratus guru songsang tersebut…bukan hanya menghamburkan mereka dgn kata2 nista sebaliknya ambil pendekatan yg rasional, jumpa guru tersebut secara bersemuka.tanya masalah sbnrnya..kita dapat selesaikan masalah ini dengan cara berhemah, kita tidak tahu apa masalahnya, kalau mereka setuju, bawala mereka berjumpa kaunselor atau mereka yg cerdik pandai agama…
    bukan marah mereka tidak tentu pasal…semua org ada melakukan kesilapan, kita manusia biasa, tak lari dari kesilapan

  2. saya seorg guru mcm2 tapi kiranya hingga kini dpt selamat diri dari perbuatan jahat 2 , leh tolong bagi idea mcmana nak hindar penyakit mcm2

  3. saya percaya banyak cikgu yg baik berbanding yg tak berakhlak…

    anyway, sebenarnya anak2 pun bukan boleh percaya sangat… saya bukan cikgu & takde sebab untuk sebelahi sesiapa tapi sebagai bapa i nasihatkan ibubapa kat luar sana tu jgn percaya anak2 100%.i jumpa byk kes bila contact parents ceritakan hal anak2 diorang melatah & tuduh org yg mengadu memburukkan anak2 diorang. bukan salah parents gak sebab anak2 ni kadang2 kat umah macam malaikat. kat luar ‘salin’ kulit… kita patut tahu, sebab dulupun kita pernah muda… darah muda.. hmmmm

  4. kalau dari awal kementerian pelajaran boleh ‘scan’ … dah lama pelajar-pelajar kita aman dari perangai cikgu songsang.

    kesian cikgu-cikgu kita. sure mak bapak susah nak percaya lepas nie.

  5. kalau dah cikgu jahat.macam mana nak mengajar anak murid jadi baik.kalau dapat cikgu macam tu harus di sula aja jangan di biar kan.kerana dia seorang rosak nama cikgu yang lain…….

  6. ayakkkk… (cikwiduri tewpok dahi). hawker tue penjaja lew… hehehe.. kompius sometime.

    petang2 gini elok pekena goreng pisang n kopi. baru la otak ku x blurrrrr. hahahahah..

  7. hooker… ;)

    it’s scary right??? “Woman give sex for love, Man give love for sex”… how true…

Comments are closed.