Saiful, kalau tak rela kenapa biarkan ditikam belakang

Oleh nurkahfi

“Saya Mohd Saiful Bukhari bin Azlan ingin melaporkan bahawa saya telah diliwat oleh majikan saya. Perkara ini berlaku tanpa kerelaan saya. Kejadian terakhir berlaku 26/6/08 di Unit 1151, Kondominium Desa Damansara, Jln Setia Kasih, KL. Oleh itu, tujuan laporan ini dibuat untuk mendapat pembelaan dan keadilan keatas diri saya. Saya juga berasa bimbang dengan keselamatan diri dan keluarga saya jika perkara ini tersebar luas di khalayak ramai. Majikan saya Dato Seri Anwar Ibrahim – Ketua Umum PKR.” (sumber dari rockybru.blogspot.com)
Laporan polis ini dibuat pada 28 June 2008 @ 5.45 PM oleh Mohd Saiful Bukhari bin Azlan 

Berdasarkan laporan polis ini, Saiful mengadu diliwat @ sama maksudnya beliau telah dirogol oleh DSAI. Kejadian ini pula telah berlaku banyak kali kerana . Saiful ini baru berkerja dengan DSAI kira-kira 3 bulan. Agaknya sudah berapa kali beliau “diliwat” oleh DSAI?

Sesiapa pun yang berakal waras akan meragui kesahihan laporan polis ini. Maka banyak teori konspirasi yang wujud. Petang ini saya tak nak tambah teori2 itu, tetapi sekadar melontarkan beberapa persoalan tentang “cara-cara Saiful diliwat” :

1) Usia Saiful 23 tahun manakala usia DSAI dah 60 tahun++. Macam mana agaknya DSAI nak “menonggengkan” si Saiful ini tanpa kerelaan Saiful? Kalau tengok saiz badan Saiful, kuat jugak orangnya. Takkan boleh kalah dengan pakcik usia 60an? Ingat senang ke nak londehkan seluar orang? Pegang 2-3 orang pun belum tentu dapat londehkan tau. Ini pulak DSAI sorang-sorang. Kalau ada orang lain tolong pegang, tentu dah ada tulis dalam report tu kan ?

2) Kalau tak rela tentunya ada kesan pergelutan @ pergaduhan antara kedua-duanya. Tentu sekali terdapat kecederaan pada kedua-dua pihak. Lebam biji mata ke. Tentu sekali dalam kondo tu, banyak perabot dan barang, kenapa tak ambik barang-barang tu, hempok muka DSAI masa pergelutan tu. Atau pun DSAI hempok Saiful sebab melawan masa nak rogol @ liwat Saiful tu. Mangsa rogol (perempuan) pun akan melawan, kenapa Saiful tak lawan? DSAI terlalu kuat? Terlalu lemah ke si Saiful ni? Tak berjuang langsung mengelakkan dirinya dari diliwat?

3) Dah tu pulak, bukannya sekali dia mendakwa diliwat, kenapa tak lapor bila kali pertama kena? Apa nak takut? Kenapa sekarang berani pulak buat report?

Entah apa-apa tuduhan yang tak masuk akal. Kalau tak rela kenapa biarkan ditikam belakang? Dah tu, bukannya sekali, banyak kali pulak tu. Inilah tanda akhir zaman, manusia tidak lagi takutkan Allah, fitnah bermaharajalela.

Related Topics:
Anwar Ibrahim press statement

5 thoughts on “Saiful, kalau tak rela kenapa biarkan ditikam belakang

  1. Lagi pasal saiful, aku pun geram juga.. report polis itu satu hal.. sebab dan tujuan dia satu hal… kesimpulannnya hanya saiful seorang sahaja yang tau.. biar polis siasat ok.. bagi depa kerja … Saiful oh !! Saiful kenapa kau dilahir untuk diliwat.. malang sungguh nasib mu saiful…

  2. aku setuju..
    saiful tu bodoh nak mampos..
    pada PENDAPAT aku, dia mmg kene sogok…
    confirm!!
    aku kalo jumpe saiful tepi2 jln, mmg aku tikam bontot dia..
    nak sangat kan!

  3. Salam..

    betul ke dia buat report lepas kene tahan polis?

    mana u tau ???

    ada bukti???

    kalau tak cukup bukti jangan nak main cakap2 tau..

    anyway.. kalau aku ialah saiful..
    aku rela di tikam oleh DSAI.. untuk 100 juta.. mungkin!!!

  4. Kenapa SETELAH ditahan Polis, baru si Saiful Bukhari nie nak buat report mengatakan yang dia di liwat/sodom ?

    Ape tujuan Polis menahan dia dan kaitan report nya yg tiba2 mengatakan dia diliwat?

    Kenapa dia tak report Polis sebelum ditahan, sedangkan dia dah banyak kali diliwat dan berpeluang untuk buat report?

Comments are closed.